Guldbryllup 2024
Mallorca

Erika og mig kunne fejre Guldbryllup den 1.juni 2024. Vi snakkede meget om hvad vi skulle på denne store dag. Vi var begge enige om at vi ikke ville holde stor fest, men kun gøre et eller andet med børn og børnebørn.

Valget faldt på en rejse sydpå. Vi søgte og søgte. Valget faldt til sidst på en rejse med Spies til Alcudia på Mallorca. Da Vilfred endnu ikke går som voksen, kunne vi ikke vælge et voksen hotel, så valget faldt på SeeClub Mediterranean Resort. Vi bookede 3 dobb værelser samt et dobb med have til Erika og mig. Børn og børnebørn boede på 1.sal lige over for os med en børnepool i midten.

Bryllupsgaven til fruen Erika havde ønsket sig en guldring Klar i Billund lufthavn Flot buket af børnene

Ved ankomsten til vores lejlighed, havde børnene bestil champagne og blomster hjemmefra som stod klar på vores værelse da vi ankom.

Hotellet viste sig at være et super ressort, med mange pool alle vegne på området. Hele ressortet var kun i 2 plan. Der var alt hvad hjertet begærer. Der var snack bar 2 steder hvor man kunne få både pizza, burger, forårsruller, sandwich og alt i drikke. Vi havde bestilt med All.Incl så børn og børnebørn bare kunne drikke og spise.

Morgenmad, frokost og aftensmad foregik i restauranten med alt. Der var nye temaer hver eneste dag. Der var alt forskellige til forretter, hovedretter hvor en kok stod og skar kød, samt en helt buffet med oste, kager, is mm.

Viser her en masse billeder af ressortet

Indgangen til Seeclub Vores lejlighed med have Stuen, køkken samt badeværelse for enden og soveværelse
Børnepoolen lige uden for os. Ungerne boede i dem over i bag   Snackbar samt købmand og 3 pools
Restauranten i baggrunden samt endnu pool Grønt legeområde Længere omme bag, igen en snackbar samt pool
Snackbar Udsigt fra børnenes terrasse Pool uden for restauranten
Restaurant her med desserter, ost mm Buffer med hovedretter Buffer med forretter

Så er de ved at gøre klar til aftensmad Vores lejlighed lige bag dette flotte oliventræ Poolen oplyst om aften

De første par dage, gik bare med at slappe af, svømme i poolen eller en tur til standen.

Søndag og tirsdag er der marked oppe i den gamle by i Alcudia, så vi blev enige om at tage derop om tirsdagen. Vi tog bybussen derop og fik gået en del rundt. Pigerne fik købt lidt tøj. Vi fandt et sted hvor vi fik lidt at drikke på Semines regning, idet Vilfred havde fødselsdag i dag. Han blev vækket med sang og flag.

Vilfred nu 14 år Vilfreds 14 års fødselsdag. Blev vækket med sang og flag Med all.incl var der også is
Rikke kigger på boder Gåtur gennem den gamle by og bymuren Kirken
Så var de unge oppe og gå på ring muren Hyggelige små gader Aftenstur langs stranden
Hygge på vores terrasse Så er der aften spisning hvor vi sad ude Semine og pappa
Hver aften var der show Her flamingo Alle er glade
Hygge ved snack baren Hygge foran vores lejlighed Rikke med sine 2 børn

Den ene dag lejede vi 3 scooter som kostede 40 EURO pr.stk  for en hel dag. Erika blev hjemme. Vi startede med at køre til Port de Pollenca, hvor vi gik lidt rundt i denne hyggelige by og fik lidt at drikke. Derefter kørte vi op i bjergene til et flot udkigspunkt Mirador de Es Colomer og derefter ned af bjerget på den anden side til Cala Formentor hvor vi fik badet. Efter denne tur tog vi hjem og for at få frokost inden turen gik videre til byen Can Picafort som ligger til den anden side af Alcudia. Super lægger by med strandpromenade.

Så er vi klar til afgang Vilfred og mig kørte på en Vespa Alle 3 var med 125 kubik

Her er vi i Port de Pollenca Naja tager et foto mens de kører Så blev vi tørstige

Utrolige flinke udlejer, med god service Mig og Vilfred på en Vespa Mirador de Es Colomer med bjerggeder
Mirador de Es Colomer med flot udsigt Vilfred nyder udsigten Rikke og Vilfred
Her kørte vi lige forker Havnen i Port de Pollenca

Smuk udsigt oppe fra Mirador de Es Colomer

Naja og Lucas har lige været helt oppe på toppen

Stranden ved Cala Formentor

Stranden i Port de Pollenca Standen i Can Picafort med mor og Vilfred Gågaden i Can Picafort
Strand promenaden i Can Picafort Gågade i byen Ungerne hygger sig på deres altan

Der blev selvfølgelig også til strandtur med badning. Lækker sandstrand og lunt vand

Stranden i Alcudia Vores 2 smukke døtre
Guldbrudeparret Her lige bag træstammen har vi før boet Guldbrudeparret
Udsigt fra børnenes altan. Over til højre bag poolen boede Erika og mig

Fredagen inden hjemrejsen lørdag tog vi på en bådtur med holdt i en bugt hvor man kunne hoppe fra båden for at bade. Turen kostede 28 EURO pr.person

Hr og Fru. Andersen Vilfred, Lucas, Naja og Rikke over for På vej ind i bugten til en svømmetur
Udsigt ind til Alcudia Familien Golfbanen ude på pynten ved Alcudia. Vi har været der
Bugten hvor man kunne springe i vandet mens båden lå stille. Det var dog kun Lucas som hoppe i vandet Under dæk kunne man se under vand Flotte klipper

Super dejlig ferie og bryllupsrejse nærmer sig sin afslutning

Så får jeg lige en Irich kaffe Snack baren Lucas og Erika

Lucas og mig får lige et slag pool Erika og mig er blevet trætte. Var også tidlig oppe Så går turen hjem